איך שורפים שומן מאזור הבטן

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

השאלה הנפוצה ביותר שאנשים פונים אליי היום היא "איך להוריד את הבטן?"


על מנת להוריד שומן באזור הבטן אין צורך רק בכפיפות בטן אלא בהרבה יותר.

זה לוקח יותר מאשר רק כפיפות בטן! רוב האנשים מבחינה גנטית העליה הראשונה במשקל מתבצעת באזור הבטן.

מחקרים מראים כי לחץ שנגרם עקב דיאטה יכול לעלות את הרמות הקורטיזול בגוף, מה שהופך כל שינוי לשומן באזור הבטן אפילו עם הגבלה קלוריות. אז מה בעצם צריך לעשות כדי להוריד את הבטן?

ישנם מספר דברים שחייבים לעשות בדרך הנכונה לבטן שטוחה וחטובה.

הטיפים מתאימים לנשים ולגברים אך נכתבו בלשון זכר מטעמי נוחות.

1. לישון מספיק.

אם את רוב העבודה אתה עושה בלילה , חשוב פעמיים.כאשר קצב הפעילות הביולוגית שלך כבוי, אתה בסופו של דבר אוכל יותר. כשאתה עייף אתה מייצר יותר גרלין אשר מעורר תשוקה לסוכר ומזונות אחרים הגורמים להשמנה. נדודי שינה יכול גם לשנות את קצב ייצור ההורמונים שלך וכך משפיע על רמות הקורטיזול שלך שגורמות לרגישות לאינסולין, שזה בעצם אחת מהסיבות העיקריות לשומן באזור הבטן!

השינה צריכה להיות מינימום 7 שעות בלילה לשם התקדמות בתהליך ההרזיה.

 2. צרורות קצרות של תרגילים

1,000 כפיפות ביום יכולים להשיג לך שרירי בטן חזקים, אבל עם שכבה של שומן אתה לא תראה שום שינוי ומעבר לזה המוטיבציה תרד לך במהירות.במקום כל כפיפות הבטן הללו, יש לעשות תרגילים העוסקים בקבוצות שרירים רבות ומאפשרים למערכת הלב וכלי הדם לעבוד טוב יותר בסנכרון מלא.כמו עבודה סטטית על פלג הגוף העליון תוך כדי הרמת הגוף על מעל לרצפה למשך כ30 שניות וחזרה , בין 3-4 סטים.

3. המנע מסוכר פשוט.

הלחימה בשומן באזור הבטן היא 80% תזונה נכונה.יש להפחית את הקלוריות על ידי אכילה של חלבונים, ירקות, דגנים מלאים והחלפת חטיפים רעים לחטיפים טובים יותר. לדוגמה, אם יש לך תשוקה לסוכר, ניתן להחליף את מקור הקלוריות שלך למקור דל סוכר. כמו למשל במקום משהו מתוק ניתן לקחת תמר שהוא מקור סוכר טבעי,מתוק ובריא הרבה יותר.

4. וויטמין C

ויטמין C מסייע לאזן את הפרשת הקורטיזול שגורם לך תחת הלחץ היומיומי שאתה שורר בו. מלבד היותו דרך טובה יותר כדי לנטרל קור, הוויטמין C היא גם חיוני ליצירת קרניטין, המשמש את הגוף להפוך שומנים לדלק, מה שהופך ויטמין זה כעזר לשריפת שומן.
אם אתה עובר משבר נפשי, מתח מהעבודה, או סתם תקופה לא נעימה ,נסה להגדיל את צריכת ויטמין C שלך – זה יעזור לנטרל את תופעות לוואי השליליות. וויטמין C קיים : פלפלים, כרוב או קיווי,תפוז ועוד.
 
5. לאכול שומן

כן כן , לא התלבלתי בכותרת. צריך לצרוך שומן כדי לשרוף שומן. כמו שהזכרתי בסעיף 3, זה סוכר שמקבל שגורם לך להשמנה לא השומן עצמו.שומנים טובים כוללים מזונות עשירים באומגת 3, כמו סלמון ,אבוקדו ואגוזי מלך. מזונות אלו הם מלאים בחומרים מזינים המסייעים לשמור עליך שבע לאורך כל היום והכי חשוב עוזרים להפחתת הכולסטרול הרע.

אין מאמר זה מחליף חוות דעת מקצועית של רופא , מאמר זה מידע בלבד