איך בוחרים מסלול ריצה לבית

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

מסלול ריצה זהו מכשיר מיוחד המאפשר הליכה או ריצה במקום , כלומר בעת שהיה על המכשיר ריצה המנוע מסובב את רצועת המסלול ריצה וכך מאפשר לנו "ללכת במקום" ולעסוק בפעילות אירובית.כיום קיימים מגוון רב של מסלולי ריצה המאפשרים לשפר את אופן ביצוע הפעילות האירובית שלנו בבית תוך כדי פעילות מסיבית על גבי המסלול ריצה.בעת הליכה על המסלול ריצה אנו מאמצים את שרירי הרגליים,שרירי הבטן,שרירי הגב תחתון ועוד תוך כדי כך מעלים קצב חילוף החומרים מה שתורם לנו לשריפת שומן מוגברת ולבסוף לירידה במשקל.ברוב מסלולי הריצה ישנם תוכניות אימון מגוונות לדוגמא : שריפת שומן,סיבולת לב ריאה,עיצוב הגוף ועוד..

כיום בשוק קיימים מגוון רחב של הליכונים / מסלולי ריצה במגוון מחירים ,זולים ויקרים.

בדרך כלל ההליכונים הזולים בעלי מנוע חלש יותר,שלדה עדינה יותר ופחות אפשרויות שיפוע ומהירויות , השאלה היא איזה מסלולי ריצה אתה באמת צריך?אם אתה מחפש הליכון או מכשיר הליכה רציני ומסיבי שניתן להגיע להליכה במהירויות גבוהות אז אנו ממליצים לך ללכת על מסלול ריצה יוקרתי בעל אופציות רבות , הרי זכור המסלול ריצה שאתה רוכש הביתה יכול לשמש את כל בני ביתך ולצורך כך צריך את המכשיר הטוב ביותר.

ברוב מכשירי מסלולי הריצה ישנם אופציית לראיית הנתונים המתאימים לסוג ההליכה או לאימון אירובי המבוקש , כלומר ניתן לקבל מדדים מדויקים בנוגע לקלוריות שנשרפו,למרחק שעברנו בזמן ההליכה,מהירות ההליכה ועוד… מה שנותן לנו מעקב מלא ומדויק.

היום ישנם מגוון רחב של חברות המייצרות מסלולי ריצה, כל חברה מתמחה במסלול ריצה המתאים לה ובנתונים שהיא יכולה לספק ללקוח כולל חווית ההליכה.

כיום שוק המכשירי כושר ביתיים תופס תאוצה ואנשים מעדיפים לרכוש את הציוד כושר המבוקש אליהם הביתה וזאת מכייון שאצלך בבית אף אחד לא רואה אותך מתאמן ואתה יכול להתאמן בכל שעות היום ללא הגבלה. אין יותר כיף מללכת על המסלול ריצה החדש שקנית מול התוכנית שאתה אוהב או המוסיקה שאתה מעדיף בפול ווליום , תחשוב רגע מהי באמת המטרה שלך וכיצד אתה משיג אותה בצורה הפשוטה ביותר.

אנשים רבים הבינו כי ברגע שהאימון אירובי נגיש לך ביותר כך אתה יותר תתמיד בו ותבצע אותו בצד הטוב ביותר,הרי חשבו כך… נגיד וחזרתם מהעבודה מתים מעייפות ,הגעתם הביתה הורדתם בגדים , האם יש סיכוי שתצאו עכשיו לריצה בחוץ או תלכו לתפוס לכם מקום במסלול ריצה שבחדר הכושר , אני לא מאמין!ברגע שהמסלול ריצה הביתי שלכם יהיה בבית תוכלו לבצע בו את הפעילות המתאימה ביותר עבורכם ,עם הבגדים המתאימים עבורכם וללא התערבות של אף אחד כיצד אתם מתאמנים.

אז זכרו בחירת מסלול ריצה לקניה הינו מסע וחשוב לבדוק איזה מכשיר ריצה מתאים בדיוק עבורכם. הכי חשוב שתעסקו בפעילות מהנה ומועילה.

שיהיה בהצלחה.