איך משתמשים במסלול ריצה בבית

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

איך להשתמש במסלול ריצה , ומהם הדברים החשובים שיש לבצע בעת שימוש המכשיר.

מסלול ריצה הוא האחת היצירות האיכותיות ביותר של ציוד כושר במועדוני בריאות ובחדרי כושר ביתיים. זה לא מכשיר שקשה להשתמש בו בבית, עם זאת, מתאמנים רבים משתמשים בו באופן שגוי ועלולים לגרום לנזקים עתידיים. ללמוד כיצד להשתמש כראוי ההליכון יכול לעזור לך לקבל אימון בטוח ואפקטיבי יותר.


היכרות עם לוח הבקרה של הליכון
שאל לכמה בסיסי הדרכה ממאמן בחדר הכושר שלך, או לקרוא את ההוראות המופיעה על דפי המכשיר לפני שאתה מפעיל אותו. לפני רכישת הליכון מומלץ לקבל הסבר מפורט בנוגע למכשיר הנרכש.

אנו ביום הספורט מבטיחים לתת מענה מהיר ויעיל בנוגע לכל מכשירי הכושר שנרכשים אצלנו , כולל מעקב מלא וייעוץ ראשוני מפורט ביותר.

רוב הליכונים יש את אותן תכונות, כולל בחירות קבועות מראש או הוראות אימון, כפתורים להפסקת הפעילות ,כפתורים להגברת והורדת המהירות והתאמות בשיפוע כוללים קלט משקל גוף.

לדעת מהן תכונות הבטיחות במסלול ריצה
למד כי כפתור החירום הוא המכבה את מסלול ריצה ואת פעולת הרצועה. ראשית יש לבדוק אותו. בדרך כלל, זה הוא כפתור אדום גדול במרכז צג ההליכון.
להתאים את המהירות ליכולות שלנו.
לפני שאתה קופץ על הליכון בפעם הראשונה, לעמוד על הליכון עם הרגליים על פסי העמידה(לא הרצועה) בנמצאים בצדדי המסלול (בדרך כלל מחוספסים נכד החלקה) לפני שתתחיל במכונה. בחר תכנית ידנית ותגדיל את המהירות באופן מתון לכ 2 עד 3 קמ"ש בהתחלה.

התחל לאט לאט.
להתחיל ללכת על ההליכון, זה בדרך כלל הכי קל למתחילים לשמור על מעקה ולהציב רגל אחת על החגורה במיוחד שזה פועל יחדיו עם המכונה. כאשר אתה חש בנוח עם הקצב, צעד על גבי החגורה, ולאט לאט לוותר על המעקות , שים לב שיש ללכת באופן רגיל לחלוטין.

 כוון להליכה נכונה ומתנה.

התחל את ההליכה בקצב נוח ואיטי, כגון 2 קמ"ש. החזק את ראשך למעלה, ולהישאר מרוכז באמצע החגורה (לא רחוק מדי קדימה או אחורה).

מצא את קצב ההליכה הנוח ביותר עבורך
מצא את מהירות הליכה הנוחה ביותר עבורך. יש לבצע חימום לגוף על ידי הליכה לכמה דקות לפני גברת הקצב.

בחר תכנית מתאימה
אם תבחר תכנית שנקבעה מראש, המסלול ריצה ינחה אותך לאורך כל הדרך מתרגילי החימום ועד התקררות הגוף בסוף האימון. זו היא דרך מצוינת בשביל להתחיל ולהרגיש ביטחון ויציבות בהליכון.

נסה ריצה מתונה.
ברגע שאתה מצליח ללכת לבד ללא השענות בידיות, אתה יכול להתחיל את ריצה ולאט לאט לרוץ על ההליכון. זה לוקח חלק נכבד באימון. ריצה על ההליכון יכול לגרום להרגשת סחרחורת בפעמים ראשונות, כדי להיות זהיר לפני התחושה הבלתי הצפויה הזאת.


ברגע שאתה מרגיש בנוח, אל תחזיק בידיות ההליכון.משתמשי הליכון רבים עושים טעות זו ואוחזים בידיות תוך כדי הליכה או ריצה.המחזיקים בידיות ההליכון יוצרים רשימה ארוכה של בעיות למתאמן, לדוגמא:


ירידה בעצימות האימון (שריפה פחות קלוריות)
יציבה לקויה ומכניקת גוף לא נכונה.
סיכון מוגבר למתיחת שריר

פגיעה בקואורדינציה ובשיווי משקל
      
השתמש בשיפוע במסלול הריצה.
אתה יכול להגדיל את השיפוע על מנת להגדיל המאמץ הגופני שלך מבלי להגדיל את מהירות ההליכה שלך. אבל, שוב, לא להחזיק במעקה. החזקת המעקה על אילו הליכון נוטה יוצר ותנוחת גוף עוד יותר מסוכנת. כשאנחנו הולכים בעלייה, אנחנו באופן טבעי צריכים לכופף את הירכיים והברכיים כמו שהגוף שלך נשען מעט קדימה, אנו מחזיקים במעקה הליכון הנוטה ובעצם מאלצים את הגוף שלך להישען לאחור.

עצירת פעילות ההליכון
יש כמה דרכים לעצור הליכון נע :

להקטין את המהירות (באמצעות לוח הבקרה) עד שהחגורה מופרדת מצג המכשיר.
לחץ על הכפתור האדום הגדול, אשר מפחית את המהירות תוך שניות בודדות.
תחזיק חזק, דורך על הצדדים, וכבה את המכונה.

אין מאמר זה מחליף יעוץ רפואי , מאמר זה למידע בלבד!