איזה חטיף יעזור לכם לירידה במשקל

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

איזה חטיף בשבילכם? ומהי הבעיה העיקרית בתזונה שלנו בעת אכילת חטיפים.

עם השנים האכילה הפכה להיות הרבה פחות בריאה ומזינה לגוף מבעבר.האכילה היום נגרמת ע"י סיפוק של יצרים שמתוחללים בגופנו לאורך שעות היום.פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו עם חרפת הרעב וברגעים לא מוצלחים כאשר אנו מתבטלים מול הטלווזיה הרועשת ומחפשים מה לשים בפה משעמום , כל מזון שקיים בסביבנו יהפוף לטרף קל.ישנן מספר סיבות לתופעה זו.הסיבה הנפוצה ביותר היא הבחירה הלקויה שלנו. אכילת מזון "טעימים יותר" עשירים בסוכר מהיר ומזוקק,זהו מקור מהיר ולא יעיל של אנרגיה שהגוף שלך יצטרך לעבד במהירות וללא שום השלכות בריאות.

סיבה נוספת שאנו מוצאים את עצמנו רעבים כאשר למרות שזאת לא שעת האוכל הרגילה שלנו, היא נגרמת על ידי כך שאנו מדלגים על ארוחות חשובות כגון ארוחת בוקר. המחשבה העיקרית תהיה כיצד אתה חושב שדילוג על ארוחות יניב ירידה במשקל בפחות קלוריות שאתה לוקח בארוחות טובות יותר. ההגיון בנושא זה הוא פגום לחלוטין. בגוף אדם ישנו מנגון של חילוף החומרים לאורך כל היום , המנגנון הזה מתוחזק ומופעל בהתאם להרגלי התזונה שלנו. כדי לשרוף יותר קלוריות אתם צריך לגרום להאצת קצב חילוף החומרים שלך על ידי אכילה נכונה ופעילות גופנית. בכל פעם שאתם מדלגים על ארוחות הגוף מגיב לזה באופן שלילי, על ידי אחסון חומרים מזינים יותר, כי הוא חושב שהוא עדיין רעב.

אז שימו לב – אדם שמדלג על ארוחות מסויימות גורם לעליה במשקל בטווח הארוך.


אז מה הפתרון? התשובה לא יכולה להיות הגיונית או מה שאתה מצפה שהיא תהיה.אתה בעצם צריך לאכול יותר! נסה למצוא חטיף בריא כמו פרי או ירק אהוב עליכם,חטיפי גרנולה עשירה בסיבים,דגני בוקר עשירים בסיבים תזונתיים ועוד..שימו לב שעם השנים ובעיית ההשמנה שהולכת וגוברת כך גם המבחר של המזונות הבריאים מגוון יותר.

מזונות אלו הם מורכבים יותר ולגוף שלכם יקח יותר זמן לעכל אותם ולכן הם יתנו לך אנרגיה מתמשכת לאורך היום.

אבל החלק החשוב ביותר שאכילת חטיפים לאורך היום הוא שכאשר מגיע הזמן לארוחת צהריים וערב ואתה לא מרגיש את כלכך רעב אתה מחפש משהו קטן וזמין.

מטרתם של הארוחות תהיינה למלא אותך מהר יותר ואתה באופן טבעי אוכל הרבה פחות.באופן בלתי נמנע אנו עלולים להיתקל בעצמנו אוכלים יותר מדי מכיוון שאנו רגילים לאכול יותר בארוחות שלנו. לכן עדיף לאכול ארוחות בריאות ומסודרות לאורך היום ולא לחטוף איזה חטיף בעל ערך קלורי נמוך ביותר.

הלקח הוא שצריך לאכול פחות בכל ארוכה ולחלק את מספר הארוחות כמה שיותר ביום.. ובמידה אתה אוהב חטיפים , תדע לתכנן מתי לאכול אותם שזה יהיה בצורה מסודרת יותר. כאשר אתם עושים קניות תשתדלו לבחור אפשרויות בריאות של הנשנושים המועדפים שלכם. ולתכנן מתי לאכול אותם. אף אחד לא מכיר את הגוף שלו כמו שאתה מכיר. כדאי לתכנן את היום לדוגמא : באיזו שעה של היום אתה בדרך מרגיש רעב? במקום להגיע לכוס נוספת של קפה, עם עוגיה ,סופגנייה או קוראסון שוקולד.זכור לארוז את החטיף החדש שלך ובקבוק המים גדול. תוכלו להרגיש במהירות את השיפור באנרגיה במהלך היום.בנוסף, אם אתה משלב אכילה נכונה ובריאה עם פעילות גופנית סדירה תוכלו בהחלט לראות את אותם הקילוגרמים יורדים.